dimecres, d’abril 02, 2008

Tailàndia - Koh Pha-Ngan

Despres d'una parada a Hua Hin, nomes recordar una gamba enorme que em vaig menjar sopant... i el munt d'hores que vaig passar al port de Chumphon per agafar un vaixell que feia por cap a la illa de Koh Tao... vaig arribar a la segona illa de Koh Pha-Ngan on hi vaig passar 5 dies sense fer res! Tenia ganes d'experimentar aixo de dormir a la vora del mar i aixecar-se tard, un banyet, llegir una mica, escoltar musica, un altre banyet, jugar amb les meves cariocas, fins i tot partidillos de futbol platja! En una platja super tranquila, massa i tot. Aquesta illa es on es celebra la mitica Full Moon Party, cada lluna plena es reuneix gent de tot el mon a la platja i es festa a tope! No vaig coincidir-hi, pero de fet vaig buscar la platja mes tranquila per evitar-ho. Despres vaig veure que tambe hi ha la Half Moon Party, la Black Moon Party, etc... i en realitat vaig trobar a faltar una mica de moviment, tot i que una nit vaig sortir amb uns tailandesos i va estar forssa be.

A no fer res el cos s'acostuma rapidament, m'hi hagues pogut passar dues setmanes aixi! I aixo que no soc de platjeta jo. Pero era agradable trobar-se a la mateixa gent, com un poble de 100 habitants, tot super lent, super relax, l'aigua netissima, calenteta... tampoc una calor asfixiant. Per sopar algo de peix, tot i que barat res de res. Una mica de por a l'anar a dormir, pq vaig veure una serp enorme al voltant del meu bungalow! I tambe una excursio per explorar altres platjes de la zona, va ser un mini tour d'aquests i un rotllo pq et sents com un borrego i a sobre em vaig cremar els genolls amb el sol.

Night Market de Hua Hin

La gamba

Thong Nai Pan Noi

La meva platja a Koh Pha-Ngan

Per la nit

Un dia de marxa

Cap al vespre

Partidillos de futbol

Un dia Karaoke!

Els 3 de taronja

L'excursio a les altres platjes

La Bottle beach

Fent snorkelling

El nostre vaixell

Than Sadet beach

Una illeta pel cami

Un altre raco de la platja

El Ferry de tornada


Notes

Dissabte, 29 de marc de 2008
Port de Chumphon

Aquest es un dia tipic d'un viatger, no pas d'un turista. El turista hagues agafat el bitllet de bus + Ferry cap a Koh Phan-Ngan, en total unes 17 hores. Pero jo vaig voler fer el viatge en 2 dies, primer parar a Hua Hin i despres a Chumphon per agafar el vaixell cap a la illa. Per calcular malament, o mes ben dit per no informar-me degudament, com que sol surten vaixells rapids pel mati, hem trobo a les 15h de la tarda en un port ben solitari i tenint que esperar 8 hores per agafar un vaixell de carrega per la nit que surt a les 23h, i que tardara unes 6 hores mes per arribar a Koh Tao. Despres suposo que sera facil un altre cap a Koh Pha-Ngan. En definitiva, que quan es viatja s'ha de planificar una mica, pero es un plaer anar a l'aventura i mal dormir pels autobusos i aquest vaixell quasi fantasma que agafare aquesta nit. No es que sigui l'unic estranger per aqui, sino que sembla que sere jo i la tripulacio... pot ser si que soc una mica raro, pero tot viatger s'ha de sentir molt realitzat quan passa un dia aixi, encara que em cagues en tot quan he sabut els horaris. Segur que recordare mes aquest dia que la platja paradisiaca que veure dema.

Cara de cansat

I el vaixell

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Giorgio!!! Qué chulada de playas!!!!!!!!!!!!!! Y qué envidia de plan!!!! Sobre todo ahora que por aqui hace tan mal tiempo!!! No te puedes ni imaginar la que cayó ayer en Madrid!!! Hasta granizó!!! Bueno, como hace un par de años para Sant Jordi!!! Te acuerdas?!?!?!?!Mil besos!!!!