dijous, d’abril 10, 2008

Tailàndia - Krabi, Railay i Koh Phi Phi

Despres vaig anar cap a Krabi, cridat per les seves muntanyes karstiques i les illes mes espectaculars de Tailandia a la costa d'Andaman. Cansat ja de platjeta, la meva intencio era simplement veure els seus paissatges. Els preus per anar i dormir a Ko Phi Phi per mi eren prohibitius, afegint-hi la quantitat de gent que hi ha! Aixi que vaig decidir quedar-me a Krabi (sol 3 euros la nit, per no parlar de la Pizzeria Firennzze, nyami!) i fer viatges d'un dia. El primer a Railay, xulissima! Un conjunt de platjes en una petita peninsula entre Krabi i Phuket. Aqui hi vaig anar pel meu compte i guai descobrir les diferents badies envoltades d'aquelles muntanyes, amb aigua cristal.lina i no massa gent.

Un altre dia el tipic tour d'un dia per veure les Koh Phi Phi, on es va rodar la peli "La Playa" del DiCaprio i on va tothom! M'ho vaig pensar dos cops, pero es la forma mes barata de veure-ho, i es clar, com un borrego! Una hora per banyar-vos aqui, 45' per fer snorkelling (bussejar amb mascara i tub), ara a dinar... la veritat, un rotllo! Espectaculars els paissatges pero totes les badies i platjes son com les Rambles! Tots els vaixells arriben a la mateixa hora, quasi ni donen ganes de banyar-se, bussejar si pq veus algun peix xulo. Aixo si, en tot un dia pots veure bastantes illes i una aigua que meravella. Tocava anar-hi...

Des de Krabi

Vaixell cap a Railay

Rai Leh East

Envoltada de muntanyes

Phra Nang

La mes tranquileta

Rai Leh West, per mi la mes xula

Ton Sai

Gent fent escalada

Speed Boat cap a Koh Phi Phi

Bamboo Island

Aigua verda i cristal.lina

Alerta de Tsunamis!

Koh Phi Phi Leh

Pileh Bay

Donant de menjar als peixos

Maya Bay

Jo per alli

Les Rambles

Els vaixells esperant

La gent fent-se fotos

Tornada a Bangkok amb tren

Una nena amb la Noukie

Paissatge des del tren

2 comentaris:

martulinaa ha dit...

hola Jordi!!!
Impressionante! Neng quines fotos!!! quan he vist la del tio escalant se m'ha posat la pell de gallina!! Potser algun dia...

No pares eh, d'estar tranquil, de platjeta en platjeta, igual que estar aquí davant del pc cada dia!!

;-P

Anònim ha dit...

Hola Jordi, ja per fi torno a viatjar, ja tenía ganes de platjetes encara que segueixo recordan Bombai. Quand ens deixarás tornar a fer-te una visitete jeje, ho varem pasar molt be. Un petonet molt fort. Mercedes