dimarts, de març 25, 2008

Tailàndia - Koh Chang

Per fi tornar a agafar la carretera, primer cap a Cambotja per creuar la frontera i agafar 30 dies mes de permis per estar a Tailandia. Vaig agafar un bus turistic i 'malaguanyat'! Ja m'esperava un guia a la frontera i volia que anes a Phnom Penh de totes totes, que no podria creuar la frontera i tornar a entrar. A la postre em va ajudar a tramitar el visat de Cambotja i portant-me amb moto a tot arreu! Pero a 1200 Bahts (34 Euros) i no 20 Dollars com em pensava! Despres em van dir que ja es el preu, pq s'ha de gratificar als policies o algo... pero bueno, que a Tailandia es dificil anar pel teu compte i menys si agafes un bus turistic. Fa rabia tambe, tenir el visat de Cambotja (3 mesos) i passar olimpicament! Tambe soc un tossut i no m'agrada anar amb bus turistic, pero evidentment es mes practic, despres de fer tots els tramits per la tarda ja estava a Koh Chang, una illa al sudest de Tailandia. M'hi vaig passar 3 dies de relax, bastant tranquileta. Rodejada d'altres illes, encara mes aillades i on la gent hi va a fer busseig i platjeta. Em vaig banyar al mar de Tailandia per primer cop, jo no soc molt de platja pero guai banyar-se rodejat d'aquell paissatge i de vegades d'aquella solitud. Un viatge d'un dia a Koh Kham, una illa que em va encandilar per una foto i la veritat que molt xula. Tranquileta, paradisiaca, sorra blanca, uns monticuls peculiars...

A Koh Chang em vaig allotjar al Tree House (Lonely beach), uns bungalows de fusta bastant cutres pero et senties com el Robinson Crusoe, i el Bar-Restaurant a la vora del mar era molt agradable. Vaig coneixer una parella de Vigo, tambe volta al mon pero al reves, i una noia d'Almeria que vivia per alli. Plegats cap a Bangkok de nou, algun dia per visitar gent alla i cap al sud. Ara toca les tipiques illes de Tailandia, a veure que tal.

La frontera amb Cambotja

El Ferry cap a Koh Chang

Lonely beach

Tree House

El meu bungalow

Enmig el Parc Nacional, una densa selva

La platja cap al tard

Un sopar per alli

Anant cap a Koh Kham

Illes pel cami

Koh Whai

Era mes gran que la meva

Koh Kham, la meva illeta...

Un barquito que em venia a buscar

Els monticuls entre bromes

Una altra de les platjes

Una altra

Mes tard ja feia mes bo

Jo per alli...

La tipica foto quan no tens amics, je, je...

Jo amb les cariocas

Mes platjeta

I altre cop els monticuls

L'ultima foto

Tornant sol cap a Koh Chang

Posta de sol tornant

Una altra foto des de la Lonely beach

Per la nit una mini Full Moon party

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Es injust tornar a la feina el dimarts després de Pascua i veure't en aquestes illes paradisiaques.....
Ara ja he baixat dels núvols de Bombai i hauria tornat de vacances a Koh Chang. Quina enveja!!! Hi han platjes solitaries..
Aqui ha fet un temps desastrós.
Disfruta tot el que puguis del bon temps i cuida't molt
Un petonàs!!

Anònim ha dit...

Felicitats pel bloc, a tots els que ens agrada viatjar ens provoques una enveja sana!