dissabte, de desembre 13, 2008

Cuba - Amb la família

Els últims dies em venia a veure la família, la Mare que ja es el segon cop després d'Índia. L'Oriol que si que feia un munt que no veia i que repetia a Cuba, i la Ebbita que no sabia res per mail i em va fer molta ilu! La veritat es que va estar molt guai veure'ls, sol faltava el meu Pare i hagués estat perfecte... un altre cop vaig passar uns dies dormint en hotels xulos i menjant com un marqués. De fet, vam fer un viatge gastronòmic i ens coneixe'm tots els restaurants de La Habana, qui deia que a Cuba es menja malament? Je, je... massa i tot, pq fins i tot la meva família cubana em va dir que m'havia engordat, quan els varem anar a veure tots plegats.

Va fer bastant bon temps i també em vam convidar a Cayo Largo, una illeta paradisíaca d'aigua blava i sorra blanca. Ni comparació amb Varadero! La sorra estava freda tot i el sol i els colors del paissatge eres idíl·lics, crec que la millor platgeta que he vist en aquest viatge. L'Oriol es va torrar al sol, i encara semblava més cubanito, la Mare i la Ebba l'acompanyàven i jo buscava l'ombra de les palmeres per tumbar-me a la sorra. El meu primer cop en un Ressort d'aquests amb pulsereta i psa... però les platges de Cayo Largo increibles. La resta de dies per La Habana, van riure una miqueta amb el bus turístic, carros de cavalls amb aire "acondisoplado", la Tamara i l'Embaixador d'Haití, els puros, el Rudy...

L'últim dia vam celebrar el cumple de l'Oriol, ja es el seu segon a Cuba! Vam tornar al Paladar La Guarida, on es va rodar "Fresa i Chocolate" i pot ser el millor lloc de La Habana. La veritat es que els trobaré a faltar, em deixen sol i l'endemà ja marxo cap a Sud Amèrica. Tinc la sensació de que comença un nou viatge, també que ja em queda poc per tornar a casa... a veure que em depara aquesta nova aventura. Primera parada... Equador.

Plaça davant del Capitolio

Carres de La Habana

El meu carrer

Arriben la Mare i la Ebba

Vistes des de l'Hotel Sevilla

La Ebba i jo al Malecon

Una bandereta pel camí

La Bodeguita del Medio

La Ebba donant roba a unes dones

El meu germanet!!!!

Puros Partagàs

Al barri xino

Una altra plaça

El carrer de la Bodeguita

Al bus turístic

Varem fer dues voltes!

Pa amb tomàquet al Templete, o era Tembleque Ebba?

Esmorzars a l'Hotel

I les seves vistes

Callejon de Hamel

Una nena observant...

La foto oficial de Cuba

Hotel Barceló Cayo Largo

Anant a la platgeta

Colors increibles

L'Oriol torrant-se al sol

Ben transparent

La veritat, molt maca

Espectacles per la nit

L'Oriol amb la seva càmera

Altres racons de Cayo Largo

Posta de sol

Amb la meva família cubana

La Ebba amb la Mariela i la Lorena

Més vistes de l'Hotel

Cumple de l'Oriol

Paladar La Guarida

Més carres de La Habana

Les meves dues enamorades