dissabte, de setembre 27, 2008

EUA - San Diego

4 dies a San Diego amb el meu cosi Alberto. Estava de vacances per San Francisco, Yosemite, Las Vegas... amb l'Anette, i vam decidir trobar-nos uns dies per aqui. M'han convidat a un super hotel on he disfrutat de nou de les comoditats i el luxe. M'ha fet molta il.lusio veure'l, al treballar a Dublin feia un munt que no el veia i de passada he conegut la seva novia irlandesa, molt simpatica. Ens ho vam passar molt be, sempre ric molt amb ell, tot i que el punyetero m'apretava pq torni aviat a la roda, jeje... em va fer una classe de surf, el meu primer cop. I vam visitar mes platges de la zona, tambe al centre i l'Oldtown, a l'estil mexica. San Diego em va agradar molt mes que LA, pot ser pq es mes petit i assequible. Tot i que tampoc te res especial, ciutat americana, i luxe i relax a les platges. Pero han estat uns dies molt tranquils i agradables, tipics de vacances on he deixat de banda la motxilla i les hores al bus. Un plaer compartir aquesta petita part del viatge amb ells, sempre dona forces retrobar-se amb la familia. I aixi com ells pobrets, tornen a Dublin per treballar el mateix dilluns crec, jeje... jo creuo la frontera per Tijuana per visitar el gran pais de Mexic!

Carrers de San Diego

La 1st Avenue

Holiday Inn

El primer sopar plegats

Platges i luxe a San Diego

Una foto juntets

Jugant a golf a on el Tiger Woods va guanyar l'Open USA

Jo amb el meu estil, l'Anette ho feia molt be

De nit pel Downtown

Jo a l'habitacio

Un surfista per California

I jo fent-ho veure...

L'Alberto damunt la taula

Old Town

Xulo, pero carrers ben turistics

Caminata al Balboa Park

L'ultim sopar al Red Lobster, nyami!

1 comentari:

Dani ha dit...

Tio ! Torna ja q les babes ja estan inundant el pis d´abaix !!!

Enjoy !