dimecres, de setembre 17, 2008

CouchSurfing i Hospitality Club

Quan el Toni em parlava d'una web on et podies acollir a cases de la gent per la cara, amb l'intencio d'intercanvi de cultures i viatges... recordo que se m'obrien els ulls pocs dies abans de comenssar el meu viatge. Puc dir ara, 13 mesos despres de la meva partida, que es un dels projectes mes xulos que he vist a la xarxa! En paisos cars com Russia, Xina o Nova Zelanda he pogut allotjar-me en cases particulars, coneixent de primera ma com viu la gent local, a mes a mes d'estalviar uns quants calerons. No sols aixo, ja que coneixes gent increible i es encantador compartir el teu viatge amb gent d'arreu del mon. He fet amics que espero siguin per tota la vida, he passat estones super agradables i sempre es un plaer veure la ciutat de la ma d'algu que en sap. Per algu que viatja sol com jo, es mes que util aquesta web i per alla on passo sempre tracto d'encomanar-la. Quan torni a casa espero tenir un lloc per tornar tot el que m'ha donat aquesta gent, acollir-los seria un plaer i ja tinc ganes de rebre un missatge d'algun desconegut que busca un llit o un sofa per Lleida o Barcelona.


CouchSurfing i Hospitality Club