dimarts, de desembre 11, 2007

Índia - Udaipur

Doncs m'ha decebut bastant... te un palau xulo, uns hotels tambe xulissims (a uns preus xulissims tambe) i un llac amb alguns Ghats que no estan malament, pero la veritat, no li trobo cap encant. Pot ser si vens amb la novieta i tens mes d'un sopar romantic al munt de terrats amb restaurants que hi ha... de fet, lo mes xulo va ser veure la peli "Octopussy" (James Bond) per la nit, resulta que quasi tota esta rodada en aquesta ciutat, i era curios veure al Roger Moore fent persecussions amb rickshaws just pels carrers que haviem passat durant el dia. Al tren vaig coneixer un noi de Burgos, tambe ha estat treballant en una ONG i em dona algun contacte, tb alguna conversa interessant. Poca cosa a explicar d'Udaipur i agafo un altre tren (be, en realitat dos trens) que em porten a la ciutat mes cosmopolita d'India, Mombai! A veure si conec alguna actriu de Bollywood... ai no! que hi vaig a treballar...

City Palace

La ciutat

Un dels Ghats

Rentant roba

Elefants pel carrer

I aparcats a la vora d'un Ghat

El llac

Un dels hotels carissims

Voltes amb camell

1 comentari:

Anònim ha dit...

T'anava a preguntar com estaves, pero ja veig que estas aprenent idiomes i que et va be!!! Aprofita-ho, pero deixa't estar d'histories de noies del mon, que les millors son les catalanes i al Brasil fes alguna clase de futbito que t'aniria be!!!

Una abraçada