dissabte, de desembre 08, 2007

Índia - Delhi

Davant la insistencia de tothom en que no se m'hi ha perdut res a Delhi... doncs al final m'ha agradat i tot. No te res d'especial, en quan a monuments xulissims o coses per veure. Pero tot lo propi d'una capital i d'una gran ciutat. Aqui la nit si que existeix, pots fer coses despres de les 21h de la nit! Es super gran, pero aviat vaig dominar el transport public, estic cansat de pagar com a guiri als rickshaws... es pot ben diferenciar la part vella (Old Delhi) de la part de negocis i residencies (New Delhi). Te algun temple interessant i un parc a lo britanic (Lodi Park) molt xulo. Per menjar tens molta mes oferta, ja m'he llenssat cap al menjar del carrer i he provat algun plat mes hindu... esperem que no haguem d'arrepentir-nos. Tambe vaig fer una visita al McDonald's, per veure si havia carn de vaca o no... i veritat, sol McPollos!

Em vaig estar uns quants dies a casa de la Ashley i el seu germa, vivien tambe amb una altra amiga i vaig estar molt a gust, curios viure per uns dies en un pis com el meu de Barna pero a Delhi! Vaig visitar algunes ONGs, tambe les Missioneres de la Mare Teresa i com que tinc una entrevista a la ONG de la Barbara (CCDT) a Bombai, doncs agafo un tren que em para primer a Udaipur, una de les ciutats mes maques de la zona.

El caos de la gran ciutat

Old Delhi

Rickshaws plens de gent

Jama Masjid, la mesquita mes gran d'India

L'interior

El Fort vermell

Parcs de Delhi, a l'estil angles

Barriades de la ciutat

Temples ben il.luminats amb el sol

Mes parcs

New Delhi

El metro, super net... quin contrast!

Zona de negocis

Missioneres de la Caritat (Mare Teresa)

Gent esperant el bus

Un casament (ho celebren durant mesos abans)

El contrast de la New Delhi

Aquest casori era de pasta, havia elefants i tot!

L'Ashley i la Sueta

En Deb menjant pa amb tomaquet!

Roba estessa

Pels carrerons de Delhi

Nens i nenes al carrer

Mes...

Tumba de Safdarjang

Fent-me fotos a mi mateix

Lodi Park

Hi havia moltes parelles

Rickshaws cap a l'escola

1 comentari:

Anònim ha dit...

m´agrada que tot et sembla bé mira que no tenía cap ilusió per la India i casi hem fa ganes també d´anar-hi.
el teu amic valenciá ho posava molt negre. a veure si lgún dia coinsideixo i puc parlar amb tu per skape que també mi-he aficionat amb la mare parlem molt suvint . petons de la mercedes et poso el nom perqué sols se posar el comentari si surt anonim, no ho entenc masa be.