dijous, de desembre 06, 2007

Índia - Agra (Taj Mahal)

La meva primera estrelleta i no m'ha decepcionat en absolut. Si el preu de l'entrada (15 euros), que es desorbitat i l'entorn del mateix, ja que Agra devia de ser important en el passat, pero ara mateix no te cap encant. Hem intentat veure algo mes pero ha estat impossible, Agra no te res especial i sota terra sobresurt un dels monuments mes bonics que haure vist mai. Ja el veus de lluny, des de la finestra del tren, des de l'hotel... es inconfundible. Tal i com em va passar amb el Palau de Potala (Lhasa), quan el tens tan accessible, sembla que resti importancia i cert valor, pero es entrar al recinte i quedar-se bocabadat. Despren tanta bellesa que t'hipnotitza i esborra tota la marabunta de turistes que hi ha al voltant. Es com mirar una noia guapissima, no te'n canses de mirar-lo. Ho fem per tots els racons i fem mil i una fotos. Per dins no es res de l'altre mon i esperem a que el sol marxi, per tal de veure el Taj Mahal de color vermell... pero suposo que es cosa del Photoshop o pot ser quan la boirina de la ciutat desapareix.

Amb el Xesco passem l'ultima nit junts, ell se'n va a veure el Rajasthan i jo a Delhi en busca d'ONGs. Com deia, ja porto 3 mesos passant-m'ho teta i pot ser ja toca treballar una mica. Ha estat molt xulo compartir amb ell una part del viatge, el nostre trekking pel Nepal ha estat dur i emocionant alhora, ja em contara que tal per India i Vietnam.

Esmorzar amb el Taj Mahal

Primera trobada...

Mes d'aprop

Havies de lluitar per fer fotos!

Aquests italians eren la pera!

Mil ruqueries...

La foto per enmarcar

Racons del Taj Mahal

Detalls del monument

Les torres

Des d'un altre temple

Jo fent el ruc

Mes fotos per enmarcar

La ultima, ho prometo...

L'oficial amb el Xesco

I amb la posta de sol

Ultima foto amb el Xesco

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Jordi encara que no t´envio comentaris et segueixo, quines fotos mes chules i m´ágrada molt cuan surts tu a la foto . Ja veig que tu no hens anyores masa , nosaltres molt, encara que veig que disfrutes tant i ho entenc a la vegada que tinc enveija sana.
Un petonet

Anònim ha dit...

no se perqué no surt el que poso el nom, soc la Mercedes la que t-he fet el comentari, suposo ja hem coneixes per el catalá tan autentic que escric pero fer-ho en castellá sem fa raro no crec que t´escric a tu sino. mes petons

Anònim ha dit...

Giorgito!!!!! Pero qué pasada el Taj Mahal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muchos besos!!!!!