diumenge, de gener 04, 2009

Equador - Canoa i Otavalo

Després d'unes quantes muntanyes i volcans, tenia ganes de platjeta... més ben dit havia decidit, com la majoria d'equatorians, passar cap d'any a les platges del pacífic. Vaig fer nit a Quevedo i després Canoa, una platja ben tranquileta... de fet la vaig escollir per evitar Montanyita i les platges de Guayaquil, on anava tothom. També pq uns hi anaven i al final em van deixar penjat! Per més "inri" si bé buscava tranquilitat, Canoa va ser massa tranquila i em vaig avorrir... així que vaig tornar cap a Quito per celebrar cap d'any, al menys allí tenia alguns amics de l'Hostal. Molt bé... primer Quito estava super animat, l'Avinguda Amazonas repleta de gent, un munt de "monigotes" per cremar a les 12pm, i la nit va estar forca bé, ballant salsa fins que el meu cos va aguantar, venia de la platja i aviat cap a dormir...

Em vaig acomiadar de la gent, recollir el meu passaport nou i cap a Otavalo, un poble a mig camí de la frontera amb Colòmbia i que els dissabtes tenia un mercat inmens. Molt xulo, si tens pensat tornar cap a Catalunya val la pena omplir la maleta! Ple d'artesanies i ben acompanyat per la gent auòctona del poble i les seves vestimentes. Sense mencionar el paissatge de Quito a Otavalo i fins a la frontera, sempre super verd i espectacular. Ja toca un nou pais... tinc la sensacio que no he vit res d'Equador, un tastet, si... pero m'hagués agradat passar-hi mes temps ja que s'ho mereixia, per gent i per paissatges. Pero la targeta de crèdit ja treu fum i son moltes les coses que queden per veure... tinc moltes ganes de Colòmbia.

Petites celebracios en poblats pel camí

Tot ben rural

"Monigotes" a la venta, es cremen la nit de cap d'any

Gent esperant el bus

La platja de Canoa

Xula i tranquileta

Viudes demanant diners a la carretera, 31 de desembre

Carrers de El Carmen

Av. Amazonas a Quito

Grans "monigotes" per cremar

La foto amb el Cachito, de l'Hostal

Arribant a Otavalo

El mercat famos

Ple de colors

Totalment artesanal

Robes de mil colors

Quadres i pintures

També instruments musicals

I tot tipus de menjar

Gent d'Otavalo

En teoria el volcà Cotacachi (4.939 m.)

Un altre tipus de mercat

Més gent local

Esglèsia del Jordà

1 comentari:

Carles ha dit...

Hola! he voltat una mica pel blog, hi dedicaré més estona en un altre moment, però n'he tingut prou per adonar-me que viure el que has viscut ha de ser apasionant! felicitats per haver aconseguit el teu somni!