dijous, d’octubre 16, 2008

Mèxic - Zacatecas i Guadalajara

M'ha costat un munt creuar el nord de Mexic, es enorme aquest pais! Per fi ja pel centre i vaig passar 3 dies per Zacatecas, un poble colonial ben xulo, amb carrers empedrats i placetes ben mones. Vaig estar a casa d'una dona mexicana, molt amable. Tambe em van convidar a dinar una altra familia, molt divertit! I tot i que res especial, vaig estar-hi molt a gust en aquesta petita ciutat.

Despres cap a Guadalajara... tenia bones vibracions i no em va defraudar! En principi amb la intencio de veure una ciutat gran, ja que encara no tinc pensat passar pel DF. Molta sort pq em vaig allotjar a casa la Prisca i el Ferdinand, una mexicana i un alemany. Super majos i vaig estar-hi molt a gust, era el cumple de la Prisca i va organitzar una festa super fashion i "fresita" a casa seva, molt guai... tb coneixer als seus amics, la seva familia, visitar la ciutat, m'hi vaig estar tota 1 setmana! Allo quan et sents un company de pis mes, i no un turista... de fet poca cosa vaig veure de Guadalajara, jeje! Pero em va agradar forssa el centre, amb edificis interessants i agradables passejades entre la gent. Tambe a destacar la seva amabilitat, des del conductor d'autobusos fins a la dependenta dels Croissants Alfredo, super amables i simpatics! En general com tot Mexic, fet que m'ha sorpres gratament, pero a Guadalajara lo millor la seva gent!

Aqüeducte de Zacatecas

Iglesia de Fatima

Carrers de Zacatecas

La catedral, molt semblants totes

Una de les places

Tambe gent pel carrer...

Pujant cap al Temple de San Francisco

I el mateix

Una altra de les places

La vista des de dalt

Cerro de la Bufa

Amb l'Angeles, molt simpatica

Los Arcos del Milenio, Guadalajara

On vivien la Prisca i el Ferdi

Arribar un dimecres i ja vam sortir!

La festa de la Prisca

Es va posar ben guapa

Amb dos amics

La foto de la fiesta, si Prisca?

L'endema fent unas Tortas ahogadas

Les dos germanetes

Una altra truita de patates,
ja em surten com les del Pare!

Ja fent una mica de turisme

La Catedral

Una placeta ben mona

Passejant pel centre historic

Direccio al Instituto Cabañas

Uns tacos al mercat San Juan de Dios

Una de les places grans

Limpia zapatos a Guadalajara

La Prisca amb la seva tieta,
la que va fer el Fudge de xocolata

Casa dels tiets, una bateria al menjador!

I un monigote de Halloween

Bufant les espelmes

Visita a Zapopan

Un poblet adherit a la ciutat

Amb placetes i carrers empedrats

Mosaics a l'Ajuntament

Amb l'aguila de la bandera

I la porta de Zapopan