dimecres, d’octubre 22, 2008

Mèxic - Guanajuato i San Miguel de Allende

Tothom deia que de tots els poblets a l'estil colonial, Guanajuato era el mes xulo. I aixi es, molt maco. Ple de gent pq hi havia un festival en marxa, el Cervantino. Un espai cultural i d'actuacions que diuen que ja no es el que era, s'ha convertit mes en una festa al carrer, com qualsevol Festa Major espanyola que dura 24h. Casualment la invitada d'honor era Catalunya, en Serrat va fer el concert d'obertura del festival i a finals de mes toquen Els Pets, La Troba Kung Fu i en Puig! Llastima que no els podre veure...

Caminar pels seus carrers era super agradable, aquells llocs on cada raco es una foto! Ple de gent pero gens empipador, menjar bo i barat per tot arreu i per la nit la festa que vulguis. De fet estava a casa d'una noia, pero com que la vaig veure poc sortidora em vaig canviar a un hostal, deien que estava tot ple pero no... vaig sortir 2 dies amb altres estrangers, sopars i festes a cases d'estudiants d'intercanvi, no va estar malament.

3 dies per alli i despres una paradeta a San Miguel de Allende, un poblet ben petit amb estil similar, pero super tranquilet. Ple de "gringos" que venen a retirar-se lluny dels EUA. Molt turistic pero maco i relaxat... de fet vaig estar a casa d'una americana que treballava des de casa i que tenia mes aviat una mansio! Un passeig pel poble, disfrutant de menjar ja mes internacional i poca cosa mes. La ruta per Mexic continua...

Jo amb la bandera de Mexic a Leon

La Basilica de Guanajuato

Una placeta del poble

Carrers ben estrets

Teatro Cervantes

Bars de la zona

Una altra plassa

Gent del carrer

Preparant-se per l'1 de novembre

El Cervantino y Catalunya

Mes carrers de Guanajuato

I actuacions al carrer

Les tipiques estatues humanes

Aquest mino em va fer sortir a mi tambe!

Mes mimos i gent peculiar

Callejonadas

I la gent seguint-la

Vistes del poblet

I racons...

Moviment...

Mes teatre al carrer

Mes placetes

Restaurant Truco 7

Jo no puc...

Multitud als carrers

Un Karaoke mexica!

Mexicans, encantadors!

En un terrat

Ballant fins a les tantes

Jo tambe...

La Basilica de nit

Vistes de Guanajuato

San Miguel de Allende

Carrers del poble

La Calle Hidalgo

Una escola del poble

Fassanes

La Parroquia de San Miguel

Detalls

Gringos al parc

A casa la Kimberly i el Panchito

Aquest lloc em va recordar a la peli del
Robert Rodriguez "Abierto hasta el amanacer"

Una posta de sol