dilluns, d’agost 11, 2008

Nova Zelanda - Auckland i Waitakere

Auckland, la ciutat mes gran de Nova Zelanda, tot i que venint de Bangkok sembla com Lleida, arribes caminant a tot arreu. Quin contrast al saltar des d'Asia, ja que aqui tot es ben net i super organitzat. Quina diferencia tambe de temperatura, fa un fred que pela, ja que estem a ple hivern a Nova Zelanda. Vaig estar a casa la Suzanne, una amiga del meu cosi Alberto quan vivia a Dublin. Se'l deu estimar molt pq m'ha tractat com un rei, he estat super a gust a casa seva, amb els seus amics i dues irlandeses que tambe estan de visita. La veritat es que m'he sentit com a casa. Poca cosa a veure en aquesta ciutat, una torre molt alta, un port glamuros, algunes platjes i un aquari que vaig visitar pq hi havien pinguins i una replica de la cabanya de l'Scott en la seva expedicio antartica. (Si no fos pel tema expedició antàrtica no hi hagués anat, pobtrets pingüins allí tancats pq nosaltres els hi fem fotografies)

Abans d'anar cap al sud vaig fer una excursio a la costa oest, per veure les platjes de Waitakere, on es va rodar la pel.licula "Piano". Petites excursions pels voltants, on pots veure les diferents platjes i disfrutar de bones vistes, zona de surfistes.

Carrers d'Auckland
L'Sky Tower
Mes carrers de la ciutat

El barri de la Suzanne

El centre

Auckland des de la Mission Bay

L'Antartida a l'aquari

La cabanya de l'Scott

Exploradors antartics
Pinguins Rei (no haurien d'estar aquí)

Mirant-nos encuriosits (que han de fer pobrets)

Hora de menjar... congelat?

Tots plegats! (dient.. volem sortir!)

Jo a la sortida de l'aquari (no hi tornaré mai a cap)

La Mission Bay

Tornant cap al centre

Mitjans de trasnport dels Kiwis

Un port amb molt de transit

Amb la Suzanne i les seves amigues

El port de la Copa America

Waitakere, Piha beach

Entrant a la platja

Disfrutant de la ruta

Lion mountain

Des de l'altra platja

I l'altra platja, tambe molt maca

Jo fent-me fotos a mi mateix

Que estaria mirant?

Kiwis disfrutant d'un bon dia...

Nens i nenes correns per l'aigua

Una noia mirant l'horitzo

Surfistes preparats per les oles

A l'aigua!!

L'altra banda de la platja

Un Kiwi surfista

El sol entre nuvols
L'ultima foto


Notes

Dimecres, 6 d'agost de 2008
Aeroport de Bangkok i Auckland

No m'agraden gens els aeroports ni els avions, son freds, fa fred! Vas com un borreguero amb les maletes, sovint em sento com un refugiat amb el passaport, no pots comprar menjar perque es car, no pots veure el paissatge, no pots escoltar musica pel soroll, la pressio de l'altura em mata les orelles i sovint em deixa sord! No puc dormir als seus seients, el menjar es una distraccio pero sovint dolent, a Nova Zelanda m'han confiscat el fuet!!!! Hores i hores d'espera... pero que diferent es fer-ho en una estacio de tren o de bus.




Dijous, 7 d'agost de 2008
Carrers d'Auckland

Com funcionen les coses al 1er i al 3er mon: Aqui a Auckland no puc agafar un bus quan vull, es quan a Barna truques a la porta del bus pq t'obri i el conductor et diu que no. Que facil es fer-ho per Asia, puges i baixes quan vols... o quan vols anar algun indret, simplement et plantes a l'estacio el mateix dia i compres el bitllets, com a molt t'hauras d'esperar 1 hora? Aqui a Nova Zelanda ho has de planejar amb temps, comprar els bitllets online, etc... que diferent que es aixo!!! Tot esta super net, ben organitzat, els carrers buits... vull tornar a Asia!!!!!!!!!!



1 comentari:

Anònim ha dit...

La xocolata...Lost in Translation...estic amb tu.
No ens coneixem però l'Oriol m'ha parlat de tu i de la teva volta al món.
Jo no pretenc fer la volta al món però saber que mai és tard alleuja a aquells que, com jo, ens plantegem fer un canvi de rumb (o simplement readreçar) i dirigir-nos a allò que realment volem.

Conec a l'oriol perquè hem sigut companys de feina a l'hospital.

Sort.
Laura