dijous, de juliol 31, 2008

Xina - Shenzhen

Uns dies per Shenzhen abans de tornar a Bangkok, res a veure en aquesta ciutat, una de les mes riques de Xina, pot ser al fer frontera amb Hong Kong. Pero vaig passar-m'ho molt be amb gent de CouchSurfing, vaig dormir a dues cases xines, la de la Chen Chi i la d'una parella al centre de la ciutat. La primera a les a fores i molt divertit ser l'unic "lao wai" del barri, tb compartir el meu viatge amb ella i el seu projecte per vendre telescopis! A la segona quasi ni els vaig veure, treballaven tot el dia i vaig gaudir de la seva casa de luxe. Tambe vaig quedar amb gent, Ping Pong amb la Julie, ens vam jugar el sopar i em vaig deixar guanyar, je, je... pero amb una altra xina que volia jugar amb mi, i que en sabia bastant... doncs la vaig guanyar, aixi que puc dir que he guanyat a una xina al Ping pong!!! L'ultim dia vaig quedar amb la Yulan, que viu a Shenzhen i em va fer ilu tornar-la a veure.

A casa la Chen Chi

De ruta pel barri...

Un parc de Shenzhen

Edificis caminant per la ciutat

Menjar Cantones amb la Claudia

Jugant a Ping Pong amb la Julie

I tb autos de xoc!!

La torre mes alta de Shenzhen

Content despres de guanyar!

I la foto amb la Julie

A l'aeroport vaig fer una amigueta,
que ara viatjara amb mi, es diu Betty!