dimarts, de maig 27, 2008

Cambotja - Phnom Penh

Poca cosa a dir de la capital de Cambotja. Alguns temples a veure, no estan mal... algun monument, i el Tuol Sleng Museum, que recorda l'epoca mes tragica del pais amb el genocidi que es va produir durant el regim de Pol Pot durant els anys 1975-1979. Un altre lloc d'aquests on no es massa agradable estar-hi, pero que va be visitar-ho per saber el que va passar i coneixer la historia del pais. La ciutat en si es bastant lletja, aqui a la gent tambe li agrada tirar les coses a terra i tot esta bastant brut. Per la nit els carrers ben foscos i o potser m'hi vaig estar massa dies, m'hi vaig avorrir forssa. Vaig mirar el tema ONGs, per si tenia ganes de fer algun voluntariat aqui a Cambotja, tot i que no crec. Tot es molt barat i pots menjar bastant be per 4 duros.

Carrers de Phnom Penh

Psah Thmei, el mercat principal

Wat Phnom

Una gasolinera a Cambotja

El Museu Nacional

I el Palau Reial

Amb la Pagoda Platejada

Monument a la Independencia

El Palau Reial de nit

Unes fonts

Jugant a billar amb una tailandesa

Les valles del Museu del genocidi

Primer va ser un col.legi

Prohibit riure

Unes de les cel.les dels presoners

Fotografies de tots ells

Il.lustracions de les tortures

Una boda a Cambotja

Un dinar pel carrer

Un petit accident al mig de la via


Notes

Divendres, 23 de maig de 2008
Frontera amb Cambotja

Un altre pais, ja en porto 10... si de vegades fa il.lusio i desprens tota l'energia quan creues la frontera, tambe pot ser pesat i provoca certa mandra. Nous preus, nova moneda, gent diferent, nous paissatges, buscar allotjament... aclimatar-se visualment i en tots els sentits. Cansa aixo de viatjar, eh? I despres diuen: ''que be que m'ho monto''. Realment te'n pots arribar a cansar de viatjar. La il.lusio de descobrir un pais ja no es la mateixa.

Frontera

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Bones Jordi,

Veig que vas canviant de país, continuant el viatge, sembla que vietnam et va agradar força no? jejeje

m'ha arribat una foto del cuc en el teu viatge, comparant les fotos em sembla que és de cambodja però em vull assegurar per no dir mentides al blog...

doncs res, salut i bon vitage!

Lo Cuc Roig

Jordi ha dit...

Hola jordi, sóc una altre viatgera empedernida però per ara la volta al món, no! Vaig per terres del Sud Est Asiàtic a l'octubre, si poguessim parlar i recomanes què fer en tres setmanes, t'ho agraïria! ja sé ja sé, de ben segur et costarà saber aconsellar-me només per tres setmanes! jejeje
Et passo el meu primer blog de viatges_: http://mongoliabeijingtranmongoliantrainjune.blogspot.com

Chris