dimarts, de novembre 27, 2007

27 de novembre, aniversari lluny de casa

Em sembla que es el segon aniversari que paso lluny de casa, l'anterior va ser al Pais de les foques! Va ser molt especial, encara em pregunto que deu fer la foqueta Jordi... aquest es diferent, pero sol per estar a Nepal, en ple viatge de la meva volta al mon, adquereix forssa i sentiment. Estic amb el Xesco, tampoc tant lluny dels meus, he parlat amb la familia i m'ha fet molta il.lusio rebre no se quants mails i missatges al mobil! Moltes gracies!!!!

La Judit, Mireia, Mariona i Xesco em van preparar un esmorzar molt xulo, amb un munt de croissants de xocolata! Per dinar vam fer un "picnic" amb pa amb tomaquet i fuets! I un soparillo per acomiadar-nos, va estar molt be. La veritat es que aquestes nenes (teletubis) son una monada!

Ja porto 3 mesos... i em sap greu pero per mi es com si acabes de comenssar, definitivament aixo es molt xulo, m'agrada viatjar i de moment aquest es el meu lloc. Dema passat anem cap a la India, espectants per saber si ens encantara o la odiarem! Avisats per les malaties i l'agobio de la gent, a veure...

Esmorzar amb croissants de xocolata!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bones Artistes!!!
Felicitats Jordi: pel teu aniversari i per la teva super volta al mon!!
He estat llegint les teves aventures i fas molta enveja. Enhorabona per la teva valentia i esforss per fer el viatge!

Xesco, Cuide't!! :-) Et veig més prim! Això de viatjar et proba jejejeje

La Volta pels Annapurnes IMPRESIONANT!!! Molt xulo. Crec que heu experimentat el Tibet real.
Xesco, per la foto amb el Lama, crec que és un tipus de vida que t'agradaria!

Hi ha un munt de comentaris a fer-vos pero disfruteu! Disfruteu per tots els que no podem (o no ens atrevim) a ser allà. Disfruteu per nosaltres!!!
Felicitats a tots dos (les 3 catalanes, l'america Nathan i el david) per la vostra excurió i per superar els 5.416m. I per ajudar a la Judit a "superar la seva propia muntanya".

Aprofiteu i disfruteu de India!! Crec que a India el viatge es mes interior que exterior.

Una molt forta abrassada i SEGUIU ENDAVANT!!!!