diumenge, de setembre 20, 2020

Més vídeos del viatge

Un vídeo més, ara dels meus 21 dies a Equador, primer contacte amb Sud Amèrica i on vaig passar el meu segon Nadal del viatge. Una mica de muntanya a Baños i Quilotoa, i platgeta a Canoa, abans de passar per Otavalo, camí de Colòmbia.

Els acabo de penjar al meu Canal de Youtube i Vimeo, on es poden veure a través d'un bon grapat de fotografies els primers mesos de La meva volta al món. També es pot veure aquí mateix, a l'apartat de Vídeos del Bloc o clicant a la imatge.

1 comentari:

Ricardo Ribalda ha dit...

Hola amics:
Durant anys hem intercanviat enllaços i us hem seguit. Malauradament, us hem de comunicar que hem decidit posar punt final al nostre bloc. El motiu? El canvi de criteri de cerca de Google que està matant als blocs: Els blocaires som creadors de continguts gratuïts que l'ajudem augmenta els seus grans beneficis, però en comptes d'agrair-, ens marginen.
Podeu llegir més àmpliament en el nostre últim post (https://www.mundoporlibre.com/2019/09/punto-final-cerramos-el-blog.html) les raons que ens han portat a prendre aquesta decisió.
Agraïm l'amistat i interès que heu mostrat en aquests 11 anys. Us desitgem el millor.
La Vuelta al Mundo de Asun y Ricardo