dijous, de març 12, 2009

Enamorat de CouchSurfing!

Uns quants mesos més de viatge i continuo utilitzant aquesta magnífica web. Precisament ara a Veneçuela he tingut unes experiències super xules. Curios que fins i tot a Cuba hi havia gent! Tot i que allà el concepte es va utilitzar a la seva manera i cobraven per estar a casa. Els millors dies a l'illa però... també molt xulo a Mèxic, que carinyosos! Però lo millor serà a Lleida... pq uns novazelandesos que hem van acollir a Christchurch, resulta que estan per terres catalanes! Com que els hi agrada la muntanya i escalar, passaran per Lleida i els meus pares els acolliran, que guai! Serà la meva petita forma d'agraïr tot el que m'han donat, almenys des d'aquí mentre estic fora. A veure com els hi va als meus pares la seva primera experiència Couchsurfing, jeje...


CouchSurfing i Hospitality Club