divendres, d’agost 08, 2008

Noies del món II

Mes fotos d'aquests monuments tan especials que et vas trobant pel mon, n'hi han un munt pq estic enamorat d'aquests ullets asiatics tan petits, els trobare molt a faltar. La veritat es que es una mica ruc fer una enquesta per trobar les noies mes maques del planeta, vagi on vagi son guapissimes, ara trobo a faltar les catalanes! Ho reconec, es un plaer i un al.licient quan entres a un nou pais...

Jo crec que les mes guapes sense cap dubte son les indies... pero es impossible fer res amb elles i ja ho dic que el meu punt feble son aquests ullets tan petits. Si pogues tornaria a votar per les xines. Llavors em quedo amb... dubto entre les tailandeses i les vietnamites... votare per les dues!

Índia - Kub Sarat














Tailàndia - Suay















Laos - Gnam Lai








Vietnam - Dep














Cambotja - S'ard












Despres et trobes altres noies que no saps d'on son,
estan viatjant com tu i tambe les havia de posar...

Del mon - Beautiful














I si, vaig tornar a Xina... les meves preferides, son massa princeses pero aquests ulls, la seva inocencia i cabell negre
hem tenen enamorat!

Xina - Mei Li



















2 comentaris:

moz ha dit...

Un document molt interessant! Però si t'hi fixes, totes responen a un cànon de bellessa molt occidental. Normalment les noies que són guapes per a nosaltres, no ho són segons les consideracions estètiques del seu país. Ara que la globalització ho està fotent tot enlaire...

Anònim ha dit...

Hola Jordi! Deunidó quina aventura...jo et volia preguntar una cosa: com et finances? Tenies molta pasta acumulada o vas currant pels llocs on passes? o una mica de les dos... Trobo super interessant el que estàs fent, però per altre cantó crec que ha de suposar molt money!
Lara